Ze doen moeite om erachter te komen wat ik nodig heb. Ze passen zich aan aan de specifieke kenmerken van mijn werkzaamheden/project. Ze vragen naar mijn mening en willen weten of ik tevreden ben, waarmee ze vaak mijn verwachtingen overtreffen.
Inlevingsvermogen en betrokkenheid
Ze proberen zich altijd in mij te verplaatsen. In de contacten met hen geven ze blijk van respect en attentheid. Het is een Europese multinational met een aanzienlijke nationale aanwezigheid.
Samen bereiken we meer
Dat is hun slogan en die brengen ze elke dag opnieuw in de praktijk. Ze delen mijn projecten, doelen en ambities. Zowel de producten als de diensten zijn van bewezen kwaliteit. Uitdagingen of problemen worden direct omgezet in verbetermogelijkheden en gebruikt voor klantenbinding.
Veiligheid
Ik kan rustig slapen. Ik weet dat hun professionals, apparatuur en procedures maximale garantie bieden voor de veiligheid bij mijn projecten/werkzaamheden. Veiligheid is een integraal onderdeel van de producten en diensten die zij aanbieden.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Orona is een autoriteit op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Het bedrijf is bovendien lid van het Global Compact en brengt jaarlijks een geactualiseerd MVO-verslag uit. Verder heeft het een ISO 14000-certificering, CO2 prestatieladder niveau 3 en is het het eerste bedrijf in de liftsector met een Ecodesign-certificaat. Bovendien gaat elk jaar een deel van de winst naar lokale projecten in vestigingsregio's en tevens naar projecten van de Mundukide Foundation in de derde wereld.
Organisatie van professionals
Mijn contacten met verschillende personen bij het bedrijf leveren altijd consistente resultaten op waar ik zeer tevreden mee ben. Het bedrijf heeft capabele en deskundige professionals in dienst die allemaal dezelfde kwaliteiten en inzet tonen. Ze zijn trots om deel van ORONA te zijn en laten dat ook zien. Het is duidelijk dat ze vertrouwen hebben in zichzelf en in hun organisatie.
Betrouwbaar
Hun producten staan op de markt bekend om hun betrouwbaarheid. Ze wisten hoe ze mijn vertrouwen moesten winnen. Hun reacties en service zijn op cruciale momenten altijd uitstekend geweest. Hun dienstverlening en service zijn optimaal zonder overdreven over te komen.
Ethiek en loyaliteit
MêOok hun vertegenwoordigers zijn oprecht en eerlijk, wat in onze sector niet altijd vanzelfsprekend is. De indruk die ze achterlaten is er een van overtuigende professionaliteit en eerlijkheid. Ze hebben groot respect voor de toepasselijke wetgeving. e doen duidelijk moeite om een langdurige relatie op te bouwen en te onderhouden, komen binnen hun eigen organisatie op voor mijn belangen en meningen, en geven ook duidelijk blijk van hun loyaliteit aan mijn organisatie.
Reactievermogen en -tijd
Ik hoef nooit op ze te wachten. Ze reageren zo snel als de vraag en de verwerking ervan binnen hun organisatie toelaten.
Aanpassingsvermogen
Hun organisatie is duidelijk ingericht om te allen tijde te kunnen inspelen op mijn problemen en wensen. Ze doen echt moeite om zich aan te passen en als het maar even kan, vermijden ze het woord "onmogelijk", zelfs als dat soms leidt tot hogere prijzen en/of het vooruitschuiven van deadlines.